Selam arkadaşlar kafama birşey takıldı tecrübelilere yada bilgisi olanlara sormak istedim. 14 şubatta randevum var ama o güne kadar bekleyemiycem. Şimdi ben devlet hastanesine gidiyorum ve ilk gebeliğim. Nasıl doğum yapacağımı bilmiyorum yani normal olursa normal istiyorum ama olmazsada yeterki bebeğim sağlıklı doğsun hiç farketmez. Bu kararı devletteki doktor ne zaman veriyor ? Çatı muayenesindemi karar veriyor yoksa bebek dönmemişse dönene kadar bekleniyor mu yoksa özeldeki gibi istersen sezeryan yapayım seçeneği sunuluyor mu ? Yani çatım uygun olursa ama bebek dönmemişse 42. Haftaya kadar bekleyiyolar mı döner belki diye çünkü o kadar bekletmek istemem bişey olur falan diye. Çok uzun yazdım birazda karışık oldu umarım sorularımı anlamışsınızdır. Şimdiden teşekkürler 😊 bu arada 33. Haftama gircem yarın