Ikraarya Bu mübarek günde böyle birşey düşünmen beni çok üzdü arkadaşım ,kesin rahatsız olacak diye bişey yok ki olsa bile rabbim ne verirse kabulümüz.Doktorlar sapa sağlam dedikleri bebeklerde de doğduktan sonra rahatsızlıklar olabiliyor ,Benim bebeğim de tek arter tek ven down sendrom riski taşıyor evet bende çok üzülüyorum ama herşey rabbimden kesin öyle olacak diye birşey yok ,lütfen rabbimden yardım iste ve kalbi atan bir bebeği öldürme ,Hamile olduğunu öğrenmek için o kadar çok can atan insan varki şükret ve rabbime sığın inşallah sapa şağlam doğacak yavrularımız 🤲