Ikraarya aldırma sakın sonra hep vicdan azabı cekersin bak sen nasıl düşünürsen öyle olur dua et ve içini ferah tut bak benim iki düşüğüm var şuan hamileyim 19+4 günlük bugün ayrıntılı ultrason a girdim şükür bişey çıkmadı ama Allah kalbimi biliyo ben ne deseler desinler bebeğimi aldırmak gibi bir düşünce aklımın ucundan geçmedi seninde geçmesin bu senin imtihanın eşinin de o şekilde demeye hakkı yok yani