Zehramom canıım böyle bi durumda olsma ben koyardım ikisi de çok güzle isim. Ama tabiki sen bilirsin. Benim kayınvalidem de ille benim adım olcak diyo bende istemiyorum ama bi kere güzel bi dille söyledim küstü daha da bi şey demedim Doğuma 40 günden az kaldı hlaa da belli değil kızımın ismi😥