Zehramom benim Eşimin abisi 20 yaşında trafik kazasında vefat etmiş oğlum. Olunca zaman abisinin ismini düşündük ama hem bir astrolog arkadaşım hem isim analizcisi dediler ki ani ve genç ölüm hastalıktan ve başka sebepten yaşamı yarım kalmış kişinin bu dede annane babaanne de olabilir ölen kişinin ismini koymak onun enerjisini bebeğe yüklemek olduğu için doğru değildir yeni bebek yeni yaşam hakkı yeni isim ve şans hakkıdır dediler ve ben amcasının ismini koymadım çocuğuma
Halk arasında da bahsedilirken yaşı benzemesin kaderi benzemesin vs gbi. Şeyler denir bunu sebebi bu enerji maalesef bildiğim şeyi paylaşmak istedim yinede en iyisini bebeğin Annesi ve Babası bilir kim karnında taşıdıysa onun hakkıdır isim dinen de hoca söyledi babadan daha çok annenin hakkıdır diye zorluklarını çeken sensin çünkü hakkınızda hayırlısı olsun canm sağlıkla al kucağına 💐🙋🏻♀️