Merve6475 canim her ay umut ediyorum bos çıkıyo. Ama bu ay kendimi herseye hazirladim zaten erken yapma sebebimde koku hassasiyetim var goguslerim hassas belim 10 gundur agriyo duygusallik tepelerde ve surekli acıkıyorum doymak bilemiyorum 4 5 gündür. Belki piskolojik diyorum kendimi kaptirinca uzuluyorum cunku ☹ bide sabah ogrenirsem esim ertesi gun aksam eve gelince ogrenicek dogum gunu ayin 4une 😍 eger varsa o mutlulukla nasil saklıcam bilmiyorum ama insallah hayirlisiysa olsun umutlanmak istemiyorum her ay test yapiyorum tek çizgi olunca üzülüyorum bu ay kan verdim bakalim 😍