Merve6475 benim eşimin de hareketliliği %8di. Doktor hap verdi 1 ay kullandık hamile kalmadım. Hap pahalı olunca da kızdım almadım ne varsa doğal yollarda vardır dedim. Hergün sabah keçi boynuzu özü yedirdim bide aktardan çakşır otu suyu aldım onu içirdim. Bide gece yatmadan keçi boynuzu kürü yapıp içirdim o ay hamile kaldım şükür. Şuan 4 aylık hamileyim