Mucizem00 benim bebeğimin de kalbinde parlaklık görüldü ayrıntılıda ama 2li ve 4 lu taramalarda risk yoktu 3 luyu zaten yaptirmadi doktorum guvenilr değil diye. ama ayrıntılıda doktor her 8 bebekten birinde görülebiliyor çok sık karşılaştıgimiz bir durum dedi. Taramalar temizse tek başına bi anlami yok dedi. ondan çok da kafama takmadm ben .eğer ankaradaysaniz radyolog önerebilirim.