Mucizem00 Kızlar ikili testlerim falan güzeldi sonucu, detaylıya girdim doktor kalbınde az bi parlaklık olduğunu söyledi başına gelen var mı yanı böyle olup ilerde geçen var mı?
Cglkr Mucizem00 evt canm benimde bi kalbinde goruldu detaylida sonra beni baska bi hastaneye yonlerdirdi daha ayrintili baktilar bi sorun olmaz dedi
Muhammedamine Mucizem00 benim oğlumda vardı doğum yapana kadar da geçmedi 2 aylıkken eko ekg çekildi hiçbir sorunu yok çok şükür gebelikte olabiliyormuş normal tabi tek başına bir anlamı yok kalpte parlaklığın
seddaa Mucizem00 bende oldu canım önce bagırsakta görüldü geçti , detaylıda kalpte görüldü geçti Allahın izniyle geçiyor canını sıkma :)
Mucizem00 Askkokuluyavrum insallah doktorum da öyle söyledi ama kafama taktım bu durumu yaşayan biri varsa daha iyi Bilgi almış olurum 😔
Cglkr Mucizem00 yok canm genelde cikiyomus zaten sıkintı etme ins bisey olmaz istanbuldaysanz siyami ersek hastanwsine gidip daha ayrjntili baktirabilirsnz
Askkokuluyavrum Mucizem00 insAllah sağlıkla dünyaya gelir canim dua et bol bol bugün mübarek gün Rabbim sağlık nasip etsin tüm yavrularaaa
Mucizem00 DemetDigesu insallah canım ya zamanla geçen birsey diyorlar ama yinede insan kafasına takıyor
DemetDigesu Mucizem00 haklısın canım herkes takar uzulur onemli olan delık falan olmasında allah korusun gercı onunda caresı var hemen amelıyat edıyorlar senınki zamanla gecıcek bırsey
Mucizem00 DemetDigesu yüzünü göremedik bebişin tekrardan giricem şimdi detaylıya o zaman detaylı şekilde sorucam bi an doktor söyleyince ne soracagımı sasırdım
Mucizem00 Muhammedamine Aynen canım doktorda korkulacak bir şey değil dedi içim rahatladı biraz da olsa
Mucizem00 Askkokuluyavrum Canım tekrardan doktora sordum bir şey yapmam gerekir mi falan diye doktoru da hayır dedi kendiliğinden ilerki haftalarda geçer ddi