Yenianne10 herkesin bünyesi bir değil. Acı eşiği farklı ,doğum şekli farklı, fiziği farklı o yüzden negatif şeylere değil pozitif şeylere odaklan canım. Güzel düşün güzel olsun. Doğumun da güzel geçer umarım strese girme hiç şimdiden. Korksanda doğum yapacaksın korkmasanda öyle düşün.