Sirrlfehva Bugün baya belirgin sümüksü kıvamda ama akıntı gibi beyaz renkli bir şeyler geldi nişan dedikleri hep kanla mı geliyor ?
Muhammedamine Sirrlfehva benim nişanımda kan yoktu ama parça parça değil bir kerede geldi üstüne hemen de suyum geldi
Yasemin22 Derin6565 Nişan doğum başlamadan önce geliyor canım ama hemen Doğum başlamıyor ben yarın40 haftalık olcam 3 gündür hep geliyor nişan kanlı akıntı yani
Yasemin22 Nişan doğum başlamadan önce geliyor canım ama hemen Doğum başlamıyor ben yarın40 haftalık olcam 3 gündür hep geliyor nişan kanlı akıntı yani
Derin6565 Ha anladım benim 2 gün öyle olmuştu ewet dogumun habercisi oluyo ama dogum basladiginda yanı sancin önce suyun açılıyo sonra bide aynı idrar gibi fazla kanaman sonra duruyo
Sirrlfehva Guzel_ailem geçen hafta kahve sonrada açık pembe leke geldi bugünde tam tersi beyaz ama mukus kıvamlı yogun bir sey geldi bilemedim :/
Yasemin22 Sirrlfehva benim 3 gündür geliyor canım sümük gibi ama kanlı akıntı bazılarında Doğum sancısı hemen başlıyor bazılarında 1 haftayı bile bulabiliyor benim nerdeyse 1 hafta olcak nişan geleli hiç sancım yok yarın kontrole gitcem büyük ihtimal sezeryan günü verecek dua edin kızlar😩😩
Derin6565 Sirrlfehva ben ikincime hamileyim kızımda 2 gün sumuksu kan gördüm iki gün sonra sancim başladı kanamam baya oldu açıldığında dizlerim e kadar gelmisti
Derin6565 Sirrlfehva sancim akşam üstü 5 te başladı kanamam sabah 7 de acildi saat öğle 12 idi kızımı kucağıma aldim
Sirrlfehva Yasemin22 haftanız mı doldu :/ bilemiyorum benimde gece hafta öyle leke geldi bugün kıvamlı 36.haftadayız insaAllah sezeryana gerek kalmadan sancılar başlarda gelir bebişiniz :)
Ruyam34 Yasemin22 neden sezeryan günü versin ki normal doğumu başlatır suni ile sen mi istiyorsun sezeryanı
Sirrlfehva Arzymn tam olarak böyle çokta yoğundu normal akıntıdan baya ayırt ediliyor peki dogum yaptınız mı ne kadar sürdü
Yasemin22 Sirrlfehva inşaallah canım ya 1 cm açıklık var dedi doktor geçen hafta gittiğim de bakalım yarın ne dicek bu sabah hafif sancı girdi ama sonrası yok doktora mesaj attım yarın mutlaka gel dedi zaten yarın kontrolüm var bakalım ne dicek haftam doldu yarın tam 40 haftalık olcam
Arzymn Sirrlfehva ben seZeryan oldum ertesi gün, çünkü suyum çok artmıştı, doktorum aldı, bebeğim de iriydi, beklemedik doğumu...
Sirrlfehva Derin6565 benimde bugün karnında agrı var biraz bebegin hareketleri hep sertlesme seklinde ama bilemiyorum kan ve ya su gelmeden doktora gitmek istemiyorum
Sirrlfehva Yasemin22 karında ki agrı ve sertlesmeler kasılma mı oluyor sancı olarak bahsettiginiz nasıl bir durum :/
Derin6565 Sirrlfehva sancin başladıktan sonra açılmaya bilir gidip doktorlarin müdahale etmeleri gerekiyo kendileri acıyo ve sancin fazla sürecek ya ben geceden sabaha kadar ılık su ile karnımı yıkadım iyi geliyo yumusuyo karnın