ebru23 aynen ya g fe olsun hiç istemiyorum döneniyorum belime vuruyor doktor bile şaşırdı yürüyüşüme ben sana yürü de diyemem artık dio topallıyorum resmen penguen gibi bi oyan bi buyana yürüyorum bazen dediğin gibi kilitleniyorum hiç yürünmüyor Haftaya kadar doğmazsa halimiz daha köyü olacak die korkuyorum