bicirinannesi hamgi kargo şirketiymiş o hasar tutanağıntutmak zorunda firmayı hemen arayıp şikayet edin derim. Bende e bebkten spariş verdim ve kolilerden birinin kapağı açık gibiydi hemen bekletim ptt kargoydu üstelik spariş formundan kontrol ettim eğer beklemeseydi kargoyu teslim almaycaktım iyde olucaktı birdaha getirmek zorunda kalacaktı. sonuçta içinde küçük kutularda oluyor ya düşseydi? Yada içinden biri almış olabilirdi.