kbrMEVA bicirinannesi onlar arıyor sızı teyıt edıyorlar urunleri dogru mu sectınız diye cok ilgililer
dml33 kbrMEVA bnde bi kac urun begendim bugun herseyi hazir aslinda ama guzel seyler vardi fiyatida uygun kapida odemesi var mi cnm
Buseersoy bicirinannesi ben kargoda çalışmıştım firma düzgün gönderiyor ama kargoda çalışan kişiler umursamaz davranıp kargoları ordan oraya fırlatıyorlar o yüzdendir özellikle mng
Salmanc bicirinannesi ürünlerinizi eğer eksik defolu prçası kırık vb ise int sitesinden iade formu oluşturup iade edebilirsiniz. Yasal hakkınız. Sadece iade ücreti biraz geç yatıyor
bicirinannesi Salmanc teşekkür ederim canım . Evet kırık ürünüm var sıkıntılı ürünüm var. Değiştirme yapacağım olursa
Nursemomm bicirinannesi malesef aldıktan sonra hiç bi hak iddaa edemiyosunuz bnm başıma başka bi siteden geldi tamamen kargo hatasıydı ama aldığım için hatalarını labul etmediler kapıdan gönderseydin karşı tarafın kargoyu suçlama hakkı varmış
bicirinannesi Nursemomm maalesef küvet kırık çıktı bazı ürünlerde de sıkıntı var.değiştirmeye çalışacağım bakalım
Pdr bicirinannesi ben de küvet almıştım sorun yoktu, su koyup deneyip denemediğimi hatırlamıyorum eve gidince deneyeyim, inş sorun yoktur yoksa bayağı oldu değişim olmaz🤷♀️
bicirinannesi https://i.hizliresim.com/364NaM.jpg Küvetin bir parçası ve gönderdikleri önlüğe bakın. Sanki yerlerde ayaklarla basılmış. İnsan bunu göndermeye utanır. Joker gibi bir firmaya yakıştıramadım 😒
Pdr bicirinannesi küvetim sorunsuz ve battaniye sipariş vermiştim beyaz ve tertemizdi size böyle denk gelmiş, iade edin.