Burjucan ozgyrs ben de 35 haftalığım 2 haftadır falan öyleyim akşamları bazen dondurma yiyorum bazen de soğuk soğuk çilek yiyorum sürekli çilek falan istiyor canım ama buz gibi olacak gece kalkıp kalkıp yiyorum
Dilanakbaba 30haftalık hamileyim.ilk öğrendiğim günlerden beri soğuk su ,kola vs. İçiyorum.şimdide dondurma ce soğuk karpuza dadandım.14kg aldım😭ühhüühhüü
Selvis ozgyrs doğurana kadar cayır cayır yandım bende. Sodalar sular meyveler. Kar etmedi. Hatta diyorlar yaa mide yanması bebeğin saçlarına işaret die Barış Manço doğurmam lazım bu kadar yanmaya dedim hep 😄 sonuç doğum yaptım yemi ve geçti yanmalar