yigitmom_ merhaba aradan çook zaman geçmiş ama birşey sormak istyrm aynı şey nemimde başıma geldi 17 haziranda 5+2 de doktora gittm keseyi gördük ama kese ölçümüne göre 4+2 çıktı neden acaba çok üzüldö doktor pek açıklama yapmadı önemli değil yakalar o falan dedi ben şuan kaç haftalık oldğmı bilmiyrm