Ozgeyusuf hiç stres yapma canım ben de doktora 6+2 de gittim. Karından ultrasyonla keseyi görebildik ama bebeği ve kalp sesini duyamadık boşa stres yapmışım doktor 2 hafta sonra gel dedi gittim bebişi de gördük kalp sesini dinledik acele etme her şeyin bir zamanı var alttan baktrtma daha çok yeni görğmcem 5 haftalık bebeğini düşürdü bu yüzden