Kelebegimmm Esramhmt ❤️Herkes aynı isimleri sürekli yazdığı üçin insan bir garip oluyor işte)sanki herkes aynı isimde olacak gibi geliyor.siz en iyisi akrabalara anket şeklinde yapın) en çok hangi isim seçilirse o olsun
Esramhmt Kelebegimmm akrabalara kalırsa kendi beğendiklerini koyarlar 😂😂 o yüzden karıştırmamak en iyisi ama fikirlerine saygım sonsuz 🙏🏻
Kelebegimmm Esramhmt o zaman hepsini yazın bişeyin içine koyun birine seçtirin.gece gece döktürüyorum yine🤣en iyisini siz bilirsiniz tabiiki🤗
Sezgin Esramhmt bende iki isimden nefret ediyorum eşim tutturmuş 2 ismi olsun diye hyır kıramadım da ama şurda doğuma 1 ay kaldı şimdi söylüyo bunu isim falan baktığı da yok yazık çocuklara gerçekten külfet 2 isim.bir de herkesin çocuğu çift isimli
A_S_K Esramhmt Güneş çok güzelmiş. Ortalık lina ve mira kaynıyor herkesiin kendi fikri tabi de ben hiç beğenmiyorum 🤭 Defneyi de önerebilirim çok hoş. Farklı olsun diye Çisem de güzel sadece öneriydi :)
A_S_K Esramhmt Çiseleyen yağmur demek anlamıda güzel hakbuki olsun ortak kararınız olsun kimsenin gönlü kalmasın ikinizinde ilk heyecanı ilk hevesi inşallah ortak bir isimde kararlaştırır ikinizinde gönlünden geçen olur 🥰