Ayseport Doğumumdan 6 gün önce rutin kontrolümde 4 cm açıklığım çıktı ama ben sancı vs hissetmiyordum.Nstye girdim onda da sancı çıkmadı.Doktorum eve gönderdi,1 hafta boyunca sadece tuvalet için kalkacaksın sürekli yatacaksın,bir hafta sonra tekrar geleceksin ama her an hazırlıklı ol dedi ve eve geldik.
6 gün sonra akşam otururken bir anda sancımın başladığını hissettim,eşime doktoru aratıp ben duşa girdim.Doktorumuz hastaneye çağırdı hazırlanıp çıktık hemen.yolda biraz fazlalaştı sancı ama öyle çok dayanılmayacak bir sancı hissetmiyordum.
Hastanede ebe bizi bekliyordu doğumhanenin orda,önce bir kontrol edelim sonra odana alırız dedi ama doğumhaneden çıkamadım😁 açıklığım 8cm olmuştu zaten o yüzden epidural vermedi doktorum gerek yok sonuna gelmişsin,zaten çekeceğin sancıyı çekmişsin dedi.hastaneye girdikten yaklaşık 1 buçuk saat içerisinde bebeğim dünyaya geldi.