SinemCnr normal ameliyatlarda bile senelerce baş ağrısı bel ağrısı çekenler oluyor bence bu birazda kişisel oluyor.Mesela ablam epidural sezaryanla doğurdu hiç sıkıntı yaşamadı yengemde aynı şekilde doğurdu çocuğu 5yaşında o hala pişman epidural yaptırdığına belinde ağrı hissediyormuş hala.Sanırım biraz şans işi 😇 inşallah epidurale, suniye gerek kalmadan çabucacık doğurur bütün hamileler 💕