Bebeginehasret Nuris_3461 amin canm bakalm yarin kac dicek nst ye basladin mi canm ben yarin 3. Ye giricem
Nuris_3461 Bebeginehasret evet canım başladı nst ye sancı çıkmadı orda bebeğin hareketlerine dikkat et dedi bakalım Çarşamba tekrar gidicem bakalım su ne durum da ama ev işi yorgunluk suyu etkiliyor dikkat etmemiz lazım
Bebeginehasret Nuris_3461 canm benmde ilk nst de hic bsii cikmadi 2. De duzensiz harekete bagli biraz çıktı suyum hep iyi doktor canm supurge ve agir ev islerini yapmiyorum