burcus benim de öyle ilk gebeliğim dış gebelikti çok acılar çok üzüntüler cektim eger sağlıklı bir hamilelik olsaydi 1 haftaya Doğumum olacaktı eşim bu gebeliğimi yaşayan kadar her gün simdi ne kadarlikti kaç aylık olmustu Doğuma ne kadar kalmıştı diye sorardı hep dün akşam da hesaplamış dddi ki Sinem eger olsaydi Doğumun bu haftalarda olacaktı 😓😓 nasip değilmiş Rabbim karnım da ki evladıma Ve tüm bebelere sağlık versin çok zor bir durum ama üzülünce geri gelmiyor o yüzden sağlıklı olsunlar da varsın cinsiyetini göstermesin anasına bacaklarını acmasyiversinn 🤗