ddmzngn evet kendi giriyor Doğuma çınarlı hastahanesinde yapıyor yeni doğan küvezi var hastahanenin ve Doğuma ayrı hastahaneye ayrı ödemiyorsunuz çünkü hastahanenin ortağı :) cidden inanılmaz nazik ve titiz bi doktor az da olsa düşük ihtimalim var hemen tedbir aldı çok çok ilgili gerçekten bir kere de olsa denemek için gidin muayenehanesine 😊🌸