Kızlar hamilelikte yaşamadım ama ilk çocuğumun doğumundan sonra yaşadım ,sürekli ona bişey olacak uyurken ölecek gibi saçma saplantılarım vardı,ve dışarı çıkamıyordum kafama saksı düşecek araba çarpıcak vb.İntahar meyili başladı,size verebileceğim tek abla tavsiyesi var,panik atak ve diğer psikolojik sorunlar tamamen sizden besleniyor,size herhangi bir konuda sınav yapıyorlar mesela gece 3 te gelen kalp ritminde artış ( benimki en son 163 e çıkmıştı ) Panik yapıpta o hastalığı beslemeyin eğer herhangi bir ataktan başarıyla geçerseniz bu sefer sizi denemek için farklı bir atak geliyor.Hemen hastaneye koşmayın panik yapmayın.Siz biliyorsunuz ki hiç birşeyiniz yok.Bütün sınavları geçin ve umursamaz davranın lütfen.Ömür boyu ilaç kullanmak zorunda kalmayın,ilaç bitince yada 1 2 gün içemediğinizde titreme dilde uyuşma konuşma bozukluğu yapıyor.Düşünün nasıl bir bağımlılık.5 yılı aşkın ilaç kullanmıyorum artık,beynim benimle uğraşmaktan vazgeçti sanırım,hiç atak yaşamadım bu sürede.Rabbim yardımcınız olsun tek diyebileceğim beyninizin sizi yönetmesine izin vermeyin