NhLpRn Bende dün kola geçtim büzmeden hiç direkt vurdum morarma falan olmadı ve hiç acımadı göbek çok yakıyordu
Minikeller92 Charlotte85 bende 30+1 im doktorum sonuna kadar göbekten dedi iğneden hemen sonra bastırınca çok hafif morluklar oluşuyor benim doktorumda bebek için karından devam etcez dedi hepsi farklı söyleyebiliyo 🙂
Charlotte85 Minikeller92 peki be zaman biraktircak acaba igneyi doktor sordunuz mu? Bi de normal doguma engel mi acaba bu igneler
Minikeller92 Charlotte85 şimdiye kadar çokta merak edip sormadım sadece normal doğumu sordum şimdi erken demişti salı randevum var sorucam inşallah🤔
Charlotte85 Arkadaslar bu igneler icin raporu hangi hastanelerden cikttabiliriz? Ozel hastanedeki doktorlar rapor cikartabiliyor mu
Bsra_ayz Charlotte85 canım bende kullanıyorum sorun olmaz ama göbekten yapma koluna vur. Göbekte bir süreden sorna ödem oluşturuyor. Doktorlar bile diyor koldan yapın diye
enfla Charlotte85 kola bacaga ıstedıgnde gecebılırsn bellı bır haftaya kadar beklemene gerek yok dıe bılıorum damara denk gelmıstr ondan kanamıstr o kadar
Nazligms Merhabalar bende enox kullanıyorum ama malzeme kalitesi olarak kötü bence. Clexane çok daha iyi bende sağlıkçıyım ordan biliyorum. Koldan da bacaktan da her türlü morarıyor benim ve iğnelerin ucu çok küt etime zor giriyor 😔 clexane kullanan arkadaşlar hangi şehirdesiniz acaba? Maalesef olduğum il ve çevre illerin ecza depolarında clexane yok bulamıyorum da..
nurr_kbr Charlotte85 canım sol koluma yapabiliyorum ilk zamanlar yapamiyordum ama artık doğru yeri bulunca sıkmaya gerek kalmıyor ıslak mendil veya kolonya ile sildikten sonra yumuşak yere vuruyorum iğneyi acı da olmuyor.