Sadecan Gulendam34 ben pek anlayamadım. Bagkurluyum. Rapor aldığımda da bağkur primimi ödemeye devam edecek miyim?
Aybukealtintas Daisyy benim sigortam ödeniyordu hamilelik boyunca ücretli izindeydim ücret alıyordum sigorta da yatıyordu her ay ama 32,haftada raporda aldım aynı zamanda dogum sonrasıda aldım ücreti sgk dan
Daisyy Aybukealtintas doğrudur ücretli izin süresince sigorta yatabilir ama çalışamaz raporu varken yatmaz diye biliyorum. Ücretli izin farklı bir şey o durumu pek net bilmiyorum
Balamir FtmaOngn Beni de şu an ki isyerim işten çıkartamıyo hamileyim diye ama hamile çalışmakta etik değil bizim işte. Sigara firmasındayim. 16 hafta sonra dogum iznine ayrılcam raporluyum su an. Doğumdan sonra işten çıkarabilirler ama dimi? Korkacaklari bişey kalmaz
FtmaOngn Balamir canim eğer işten cikarirsa sana tazminat vermek zorunda yoksa sen herturlu haklısın yani
UFukrabia FtmaOngn senin çok iyiymiş cnm bende öyle bi insanlarla çalısıyorum ki tazminat alamıcam gibi ama dava acıcam işsizlik maası prim yetmediği için alamıyorum 600 gün prim olması gerekiyormus Birde birsey soracagım sana izin raporu prime ekleniyor mu
FtmaOngn UFukrabia onu tam bilmiorm ama raporlu gözüktüğün icin eklenmio olabilir canim ya emin değilim o konuda yanlış bilgi vermiyim
Ozderr UFukrabia Doğum izni diye rapor alıp onu işyerine teslim ediyosun başka bişey yapmana gerek yok canım Çalışamaz olduğun günlerin parasını da sigorta ödeyecek banka üzeriyle
Gulendam34 simgebfrl eğer fiili bir çalışma varsa sorun olmaz ama ise gitmeden sırf sigorta yatsın diye prim odenirse bu sorun olur canım
simgebfrl Gulendam34 anladım canım çalışıyordum ama bu hafta bıraktım yarın 32. Haftam o yüzden gitmedim bugün
Aybukealtintas Daisyy raporlu oldugum dogum öncesi ve sonrası 8 er hafta toplam 16 haftada da hem maas aldım hem sigorta yattı