AsenaD latteanneoluyoooor bende var çamur gibi lekelenme akinti. Ama iki gundur azaldi hatta bitti gibi
AsenaD Kizlar bisi diycem böyle hani nabzimiz atiyorya ayni oyle bi şey hissediyorum. Psikolojikde degil adim gibi eminim 😂 Pit pit pit yapiyo kasik tarafim boyle seyirme gibi . Sizde de var mi o
Eceanil AsenaD bende olmuyor ama sen muhtemelen kasıktan geçen atardamarının atmasını hissediyorsun olur arada öyle 🙂