AsenaD Merhaba 6+1 haftalik Hamileyim. Benim haftamdaki siz gebeler ne durumdasiniz? Dr 5 nisanda ultrason ve kalbe bakacak daha once bakilmadi. Siz gordunuzmu bebeginizi ?
Rukiye2709 AsenaD Canım bizde bugün 6+3 üz keseyi 4. Hafta da gördük bu ayın 15 ine randevu aldım 8. Haftada bakalım kalp atışını duyacak mıyız dua edelim birbirimize
DnzNhr Benim şuan 6+3 yarın gidicem 5 haftada kalp atışı vardı ☺️ Şimdi gittiğimde ne söyler bilmiyorum
AsenaD DnzNhr ayy neguzeell ❤ darisi bize insaalah daha ne bebegimi gordum nede kalp atisini duydum 😊 4+3 de ogrenmistim 2900 küsurdu betahcg dr bakmamisti ultrasonda
DnzNhr Bence gözükür benim gözükmüştü kesede kalp atışıda fakat bu kişiden kişiye değişebiliyor☺️ Bazen geç döllenme geç keseyi işaret edebilir benimki erken olmuş tam tamına adet sonrası yumurtlama olduğu için erken gözüktü😁
Eceanil Bugün tam 6 hafta 🤗cuma günü kalp atışı için gidicez 6 ay önce 8 haftalıkken düşük yaptım genetikte kan pıhtılaşmasına yatkınlığım çıktı bunu öğrenir öğrenmez clexane iğne başladık çok temkinliyim, tedirginim şu 12 haftayı bir atlatalım sağ salim o zaman tam olarak sevinicem 🙂
AsenaD Eceanil bende cuma günü gidicem insaalah keseyide kalp atisinida bebegide gorebilriiz 😙 daha once boş gebelik yasadim 8. Haftada kurtaj oldum. 3 ay sonrada yine dusuk yasadim bu 3. Gebeligim insaalah bu sefer olucak raabbimin izniyle ❤
DiplomaliEvHanimi Bende ultrasona gore 6*4 sat a gore 7+4 haftaligim 3,4gundur yatiyorum kese asagida dusuk riskim var bugun coook hafif kahve leke gelmis bel ve alt karin agrim var 😔. Progestan kullaniyom gecen hafta coook derinden kalp atisi duydum 3nisanda net kalp atisi icin gitcem ins bi sorunum yoktur 😔😔 ewde cok tek kaliom ac kalmamak icinde mcbur kalkiom arada 😔
AsenaD DiplomaliEvHanimi kahverengi akinti 5. Haftada bende vardi hatta bi ara kahve pembe rengi gordum akintida ama Allaha sukur bidaha pembe akinti gelmedi kahve rengi akintida git gide azaldi Korkma Allahin izniyle bisicikler olmazz Dua Et canim
Eceanil DiplomaliEvHanimi yoktur bir sorun inşallah olumlu düşün hamilelerin büyük bir kısmında oluyor ilk haftalarda lekelenme bol sıvı al bol bol dinlen mümkün olduğunca kalkma ayağa 🙏
Eceanil AsenaD inşallah hepimizin olucak canım dua edelim birbirimize🙏 değer 3000 in altındaysa görünmüyor karından usgde o yüzden bakmamıştır randevu tarihinde görürsün Allahın izniyle kalp atışını bile duyarsın gümbür gümbür atıp ben burdayım anne der 🙂🐣
latteanneoluyoooor Benimde tam 6+0 cuma günü rahimde kese göründü ama bebiş görünmedi doktor 10 gün sonra geri gel dedi iki gündür de kahverengi lekelerim geliyor
Eceanil latteanneoluyoooor doktoruna bilgi verdinmi canm gebelikte her türlü leke düşük tehlikesi açısından değerlendiriliyor progestana başlaman gerekebilir
AsenaD latteanneoluyoooor bende var çamur gibi lekelenme akinti. Ama iki gundur azaldi hatta bitti gibi
latteanneoluyoooor Eceanil cumartesi ve pazar günü bir kez birer damla olarak geldi bugün takip ediyorum eğer gelirse hemen doktora gideceğim ama çok şükür şu an bişey yok