Reparista Gzmanne canım artık ptt kargo ulaştırma bedeli gibi bi isim altında bir bedel alacak deniliyordu Ne zaman geldi senin ve ödedin mi ekstra bir ücret Bu arada güle güle kullan çok güzel 🌸
Gzmanne Reparista tsk ederim canim benden gumruk vergisi almadilar 20 gunde geldi. Saticinin yorumlarina bakarak aldim gayet kaliteli geldi :)
Gzmanne 25agustos yok cnm benden almadilar gumruk vergisi felan saticiya gore degisiyor iste arastrmanz lazim puanlama ve ucretsiz gonderimi dikkat edersen hic bir sorun olmuyor
EdaKaratas Gzmanne ya aliexpress ten TL ile alışveriş yapabiliyozmu? Hep dolar üzerinden diye biliyorum ben.
Gzmanne EdaKaratas yapabiliyoruz aliexpres olarak uygulamayi indir yaninda tr olarak gosteriyor. Turk lirasi olarak cekiyorlar zaten cnm kredi kartindan
EdaKaratas Gzmanne aaa çok güzel seyler buluyorum bazen dolar diye bakamıyodum. Teşekkürler indireyim simdi :)
Ed71 Ben de aldm çok memnunum ölçülerine de bakarak alın baya geniş ve derin benimki..gözlerine bakın ben arkada telefon koyma yeri istiyordm o şekilde aldm inceleyin sizde kalitesi çok güzel geliyor..hatta valiz içi düzenleyici de aldım 30 liraya aynısı insatagramda 70 lira dediler
gamze2208 Gzmanne kapida odeme yapilmiyormu gercekten guvenilirmi bende almak istiyorim cantalari cok begendim
Maviyesil121212 Gzmanne ben de aldım aynısından aşırı kullanışlı bi çanta çok fazla eşya alıyor içine. Önünde 3 tane biberon yeri,yanında 2 tane su şişesi yeri içlerindeki ekstra yerler arkasındaki cep de çabası :) 40-50 liralıklarla kıyas kabul etmez bile ama içini göremedikleri icin dışından aynı gibi yorumlamaları normal . Eminim kullanınca çok daha memnun kalacaksın
Aliyee2 Gzmanne canim aynisindan bende siparis vermistim suanda bulundugum sehrin kargosunda ayni fiyata aldim bende :) gercekten bazi magazalarda instagramda baya pahali satiliyor.
Cansn EbruIrmak kesinlikle al ben bebeğin bir çok şeyini ordan aldım 20 güne geldi. Kendime emzirme sütuenlerini bile oradan aldım 10-20 lira ve çok kaliteli gelenler.