Gzmanne Kizlar 85 liraya aldim cok kaliteli guzel 20 gunde geldi cok mutlu oldum civilde 150 liraydi iyiki burdan almisim 😍 resimag.com/p1/1b1d00f2d90.jpeg
EbruIrmak Gzmanne bende neler beğeniyorum ordan cesaret edemiyorum yükler misin canım tekrar resmi olmamış
Hulya00 Gzmanne ya nasıl yapıyosunuz bilmiyorum ben yani ödeme şekli nasıl hesabınızdan Türk lirası degerindemi çekiyor nasıl oluyor
Pelinsu96 Gzmanne o sitenin malzemeleri nasıl kalitelimi başka bişey aldınız mı ? Bide kapıda ödemesi varmı
Cansn EbruIrmak kesinlikle al ben bebeğin bir çok şeyini ordan aldım 20 güne geldi. Kendime emzirme sütuenlerini bile oradan aldım 10-20 lira ve çok kaliteli gelenler.
Gzmanne ElifMertt tabiki TRY 52.76 33%OFF | Moda Mumya Annelik Bez Torba Büyük Kapasiteli Bez Torba seyahat sırt çantası Hemşirelik Çanta Bebek Bakımı için kadın Moda Çanta https://s.click.aliexpress.com/e/qqCUmCo
Minnosaile Hulya00 evet canım Türk parası olarak çekiyor. Kredi kartı yada banka kartın ile alışveriş yapabilirsin. Ben uzun yıllardır alışveriş yapıyorum herhangi bir sorun yaşamadım ürünleri de kaliteli geliyor. Zaten bizim Türkler de oradan getirip marka basıp burada satıyorlar 😁 sadece alırken ücretsiz kargo olmasına ve satıcının puanlamasına dikkat et
25agustos Hulya00 aynen ya bende bilmiyorum nasıl okuyor bu kargo ücreti falan. Y.dışı alışverişi olunca bir sınırı var mı bunun
Rrraaaiiinnn Hulya00 bende sitenin neye gore ücret aldığını hiç anlamıyorum kendimi cahil hissedyorum ne zaman siteyi incelesem:)
Gzmanne Pelinsu96 linkini attim cnm bakabilirsin kapida odemesi yok malesef Ben kredi kartiyla aliyorum Turk lirasi olarak cekiyorlar
MLK Gzmanne bende aldım ama 33 gün oldu gelen giden yok son teslim tarihi 5 nisan gösteriyo umarım gelir yani 95 liraya değil ama bu kadar beklediğime üzülürüm😔
Sdakrbs MLK bende almıştım bir ay olmuştu kargoya verilmemişti satıcıyla iletişim kurdum ürünün onlara geri geldiğini söyledi ve para iadesi aldım 😔
25agustos Gzmanne kaç günde geliyor canım hani şu kadardan az ya da şu kadardan fazla almamız mı gerekiyor var mı öyle bişey
Reparista Gzmanne canım artık ptt kargo ulaştırma bedeli gibi bi isim altında bir bedel alacak deniliyordu Ne zaman geldi senin ve ödedin mi ekstra bir ücret Bu arada güle güle kullan çok güzel 🌸
gamze2208 Gzmanne kapida odeme yapilmiyormu gercekten guvenilirmi bende almak istiyorim cantalari cok begendim
MLK Sdakrbs yaa umarım bu durumu yaşamam çok ücüzü olur benim için zaten genelde internet alışverişlerimde hep bi sorun çıkar çekiyorum galiba😂
Gzmanne 25agustos ucretsiz gonderimi seciyorsunuz kargo ucreti vermiyoruz o sekilde sectigimiz zaman :)
Gzmanne 25agustos yok cnm benden almadilar gumruk vergisi felan saticiya gore degisiyor iste arastrmanz lazim puanlama ve ucretsiz gonderimi dikkat edersen hic bir sorun olmuyor