Elifbekir Ruyam34 doğrudur canım. Bnde öle. Düşünüyordum ama.doktora inmeden ebe yaptı vlla 😀😀nyse bebisler gelsin artık gerisi umrumda değil ya
mdn9o Ben 35. Haftadan beri alttan muayene oluyorum ama hiç de tetiklemedik doğumu😅 hala açılma yok bir aydır
Elifbekir mdn9o hiç. Güzel. Birşey değil. Ama.mecbur oluyorsun işte 😀artık hemen doğsun hersefeirnde alttan muane olmak istemiyom😀
Vandb Bende 39dayim b7gunku kontrolde sanci falan cikmadi doktor eli kulaginda bugun yarin gelir dedi ultrasonda baktiktan sonrq ama bana hic oyle gelmiyor.