LareninAnnesi Ne kadar güzel bir hikaye ☺️ Gözünüz aydın canım Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin darısı bizim başımıza 🙏🏻 Ben doğumda fotoğraf çekimi düşünüyorum ama aslında çok kararsızım şimdi senin yaşadıklarını da okuyunca foto çekimi istemesem mi diye düşündüm. O anda foto çektirmeye insanın dermanı olmıcak belkide ama hatıra olarak istiyorum da ne yapsam bilemedim 🤷♀️