Heyzil Dedim ya 9 ay ilişki yoktu 36.haftadan sonra doğum için deneyelim dedik o kadar kapanmıştı ki yapamadık bile hatta post açtım ben nasıl doğurcam daha o iş bile olmuyor diye. Ama 1 iç 1 dış toplam 2 dikiş ile doğurdum onlar da yırtılma veya kesi değil estetik amaçlıymış. Korkma doktor uygunsun diyorsa uygunsundur zaten doğum sırasında suyundur içine sıktıkları jellerdir derken baya kaygan oluyor ebeler de açıklık kontrolleri sırasında sürekli esnetiyorlar mesajlar ile yavaş yavaş genişliyor anlamıyorsun bile