yigitmom_ Valla herkesin kendi bileceği bir şey ama ben çok memnunum. Ona dua etmeden geçirdiğim bir günüm bile Yok. Benim bebeğim tüp bebek ve onun sayesinde hamileyim, hala da ona devam ediyorum. Muayene ücreti fazla olduğu için tavsiye etmiyor olabilirler.