rzgrm2134 yigitmom_ 37+5 iz şuanda doğuma gidiyorum rıfat göklü ye ama kısmet olursa özel bağlarda doğum yapcm
AlyaDerin21 yigitmom_ ben doğurdum ama Memorial da Neval Hoca var çok iyi güler yüzlü, bi doktor onu tavsiye ederim 🥰🥰
yigitmom_ rzgrm2134 öyle mi bende 5+3 oldum yarin suat hocaya gitmeyi düşünüyordum özel baglarda doktorunuz iyi mi dua edin bana bebisimi goreyim kese bos olmasin Rabbim bir avazda cikarsin canim
Elifff123 Hgztp Memnun musunuz doktorunuzdan muayene ücreti ne kadar sağlık güvencesi olmayanlara bilginiz var mı ?
Berna23 Elifff123 genesis Deniz beye gittim ama pek memnun değilim açıkçası hiçbir konuşma açıklama yapmıyor fiyat olarak da 110 tl idi galiba
Hgztp Elifff123 ben çok memnunum ilgili bir doktor her soruya da güzelce cevap veriyor muayene ücreti 110 liraymış sanırım ama ben eşimin kurum personeli indirimiyle 85lira ödüyorum
AlyaDerin21 yigitmom_ En son ona gittim çok ta memnun kaldım, yani bidaha olursa yine Neval hocaya giderim o kadar ki memnun kaldım
Ikraarya AlyaDerin21 neval hocanın ücreti ne kadar? Ve detaylı ultrasyon yapiyir mu yapıyorsa detaylinin ücretini soyleyebilir mısınız allah razı olsun cok ihtiyacım var 21.haftalik gebeyim bebegimin kalp ve bagirsaginda delik parlaklık var
yigitmom_ Kubrarana pınar hocayi herkes oneriyor Rabbim kısmet ederse dogumumu onun yanında yapicam ama cok yeni daha hemen de onun yanina gitmek istemedim