Ryhnytm türkcan bey pıhtılaşma dedi ikincisi iğneye rağmen kalbi durunca anlara ya gidip testleri yaptırdık doktor da burda bütün testleri yaptıramam sizi sevkedebilirim demişti o zaman mayadaydı daha ankara ya gittik rahim perdesi çıktı ameliyat oldum ordaki doktorlar da iğne kullanmamı söyledi şimdi çok şükür 25+3 olduk 🙏🏻