Ryhnytm özel aksaray hastanesinde canım hastaneyle ilgili bi olay olmustu evet ama doktor farklıydı benım de ablamlar faln hep bu doktordaydı memnunlard oyuzden bizde en bastan oraya gıttımız için degıstıremedık sende iğne kullanıomusun bende kullanıyorum doguma kadar devam mı ignen