Kadirnur 😁 yok bacım yok gelmiyor 😁 38 haftaya girdiğinden beri bugün yarın olur diye hergun hevesle uyanıyodum nazlı kızım gelmedii 40+2 olduk hala ses yok suyumuz azaldı doktorumuz yarın mecbur sezeryanla alacak. Normal şartlarda olsaydı normal doğum yapmak için uygundum ama hanımefendi gelmedi mecbur sezeryanla alınması gerekiyor 😂 şimdiden beni uğraştırıyor🙂🙂