Kayra2307 Bende burdaym. Merkezdeym 26 haftalık hamileym medstar topçular müjde şekeroğluna gidiyorum
Kayra2307 gunes91 bende öyle çok araştırdm herkes çok memnundu bende memnunm şu ana kadar bakalım hayırlısıyla sağ salim kucağımza alırız
Avse gunes91 Anadolu hastanesi, topcular medstar birkac secenek daha soylemisti ama sona dogru tekrar konuscagimiz icin aklimda kalmadi
gunes91 Hazır Antalya anneleri buradayken soru sormak istiyorum :)) yaz dönemi doğacak bebekler için nasıl alışveriş yapılmalı ?
Zehra5507 gunes91 incecik al zaten sadece zınım giyiyorlar 20 günden sonra sadece banyo sonrası sıcak tutmak için Bi kat takım giydiriyordum ısınınca da çıkartıyorum haziran ayında doğum yaptım hep zıbın giydirdim yetti tabi 20 günden sonra falan dediğim gibi
SaraServer Gunes91 benim kızçem Nisa’nda doğacak hayırlısıyla ben hep baharlık aldım 🥰 çünkü herkes üşür vs diyorlar😊😒
gunes91 SaraServer hayırlısı ile inşallah :) yenidoğana uzun kollu deniliyor evet ama sıcaklar beni düşündürüyor :/
SaraServer @gunes91 benim kızçem Nisa’nda doğacak hayırlısıyla ben hep baharlık aldım 🥰 çünkü herkes üşür vs diyorlar😊😒
SaraServer @gunes91 aynı şekil düşündürmüyor değil ama dogdugdak sonra ben onu tek zıbınla hayal ediyorum😊😊
gunes91 Zehra5507 Beklenen Doğum 31 Mayıs ince ve pamuklu olmasına dikkat ediyorum,yanlış şeylere para vermek istemiyorum, çok tulum almıyorum o zaman zıbın daha çok.. teşekkürler.. :)