Haticeaktas yok ben hiç anlamadım. İşten izine ayrıldığımda 3 cmdi dr işte doğuracaksın haberin yok dedi 😄
Pzt gittiğimde 4 cm olmuştu. Cuma tekrar gidicem kendiliğinden gelmezse cuma suni ile doğuma giricem. Çünkü bebiş 3.5kg kg sınırda olduğu için müdahale edeceğiz