bukna çok sağol canım darısı sana ve tüm bekleyen gebelere olsun inşallah. Pazartesi günü gittim yatışım yapıldı saat 12.15 de suni sancı verilmeye başlandı gittiğimde açıklık 3 4 cm di ebe normal olarak doğurabilirsin açılma olur dedi ve suni sancıyı almaya başladık sancılar yavaş yavaş gelmeye başladı önce hafif hafifti sonrasında şiddeti arttı açıklığım istenilen seviyeye geldiğinde doğumhaneye alındım ve ağrılar geldikçe ıkınmamı istediler ama benim bebeğim küçük olduğu için kendini çok fazla aşağı itemedi ve baya zorlandım tabi benimde gücüm yetmedi 16.40 da kızım dünyaya geldi evet acılar çok acıydı ama sezeryan Doğumda sonrası kötü oluyor normal Doğumda ise o gün çektiğin acı oluyor sonrası rahat oluyor. Şükür şimdi ikimizde iyiyiz tabi hiç ağrı olmuyor değil yinede biraz ağrılarım var ama geçecek inşallah darısı sana olsun inşallah seninki daha kolay olur hayırla kucağına almayı nasip eylesin Rabbim. Sende haber verirsin canım doğumunu ☺️