Arbie serklaj ameliyatına alındığımda bana 24 saatte 10 a yakın iğne yapılmıştı. Eve geldiğimde kalçalarım kütük gibi olmuştu. Allahım acısı ağrısı berbattı... Rabbim tekrarından korusun inşaAllah 🤲 yağlı iğneler çok daha acıtıyor. Geçmiş olsun canım 🤝