Dilanserdar Rabia2019 hiç beğenmedim doktoru zaten bebeği ekranda doğru dğzgün göremedim acele etti bebeğin ultrason resmini istedim cihazımız güzel çekmiyo dedi
Rabia2019 Efo benim ektim geçen sene doğum yaptı kızı oldu 40+6 da hala gelmeyince sezaryene aldılar o kişiye göre değişiyor bence
Efo Melekkk26 peki cati ve kasik agrilarin oluyomu kramp falan bende cokk oluyor erkej dogum yapacaksın diyolar bana kiziyorum oyle diyenlere de
SARAMAZE19 Efo o erken diyen kim bn 10 aylık doğurdum onu da sezeryanla yine doğmaya niyeti yoktu hamfendinin