Nalanktl Efo 26+5 benimde sezeryan olacak erken gelmemesi lazım :) 39 da almak istiyor doktorum bebek te 2 hafta önden gidiyor bakalım nasıl olacak
Aysglgnn Nalanktl ultrason haftasına göremi alcak yoksa sizin adet gününüze göremi alcak bende şimdi 33+4 üm ama ultrasonda 36 gözüküyor hangisine göre hareket edeceğimi bilemedim 🤷♀️
Agg0207 Efo tamamen yalan birşey bu. Kızımı 40+3 te dogurdum sezeryanla normal dogumu bekledik hep ama dahada beklestdm genede olmicaktı gelmeye hiç niyeti yoktu 😃
Zhlcnr Efo allah bılır canım öyle bır genelleme yok bence gorumce 41 haftada zorla doğurdu 😂 kısıden kısıye degısır bence