Gulay77 Merhaba kızlar, Ben gebeliğimi adetim geçmeden 2 gün önce öğrendim bhcg 898 çıktı Cuma dr a gittim çok küçük ve erken dedi dr um. Pazartesi tekrar gel dedi 4 haftalık olmuş oluyo bugün. Pazartesi keseyi görür müyüz acaba? En erken ne zaman gördünüz ve kalp atışlarını duydunuz?
deletedmom9494 Gulay77 ben 7.ci haftamda gördüm canın 5de gittiğimde görünmüyor dedi iki hafta da ben gitmedim 7de gördüm 🥰
Ezgia Gulay77 7 temmuz son adetimdi 10 ağustosta keseyi gördük. Yine 10 eylül gibi de kalp atışlarını dinledik. 😊
CanaNefess Gulay77 değerin adet öncesi değerlerine göre çok iyi çıkmış canım maşallah diyelim ama 2 gün sonra beta baktır bidaha bin i geçtiği zaman keseyi görürsün ben 900 de keseyi görmüştüm ama sonu kötü oldu Allah’ın izniyle senin bi sıkıntı çıkmaz
Gulay77 CanaNefess amin inşallah canım dr da 1600 lerden sonra görebiliyoruz dedi. Bugün tekrar bhcg baktırcam bakalım🥰
Burcuaec Gulay77 ilk birkaç muayenede vajinal bakarlar. Birazda kilonuz varsa karından bir sonuç alamazsınız. Ben kese ve kalp atışlarını vajinalden gördüm 7 haftalıktı sanırım karından baktı zayıf olmasan yine zor görünürdü dedi. Sonra hep karından baktı.
Esrayusuf Gulay77 canım ben dış gebelikten korktuğumdan vajinal muayene ile keseyi 4 haftalıkken gördüm
madl41 Gulay77 Gulay77 canım benim beta 2215 di ertesi gün gittim doktor alttan bakıp gördü daha çok yeni diye zaten beta çok hızlı artıyor 2 günde 2 katı
Ruhsuz Gulay77 persembe görürsün cnm degerın gayet iyi benim 3000 lerde karından göründü kalp atısını henüz dinlemedik ikiz oldugu için geç gelişirmiş
yigitmom_ Kızlar adetimden 3 gun önce beta hgc 89.19du adet günüm ise yani 2 gun sonrasi 765.64'tü yükseldiğini görünce kan testi yapmayı bıraktım bugun uygulamaya göre 37 günlük 5+2'yiz ve benim belirtilerim sadece göğüs agrisi ve mide yanmasi öyle aşırı derece de yok biride neden kusmuyorsun öyle sevinme bos gebelik olabilir dedi cok korkuyorum henuz doktora erken diye gitmedim ama yarin ilk isim doktora gidip keseye bakmak bebek ve kalp atisi icinde gun almak
Ruhsuz yigitmom_ ne kadar boş insan var ya ne demek sevinme hemen boş gebelik tir Allah ıslah etsin böyle insanları tamamen kıskançlık
Deletedmom429 yigitmom_ benimde mart 2 adet tarihim kuzum ocak 1de kalp durmasindn kurtaj oldum ve bu ay korunmadk doktrda dedi ve ben bgn adet gnu cuma kan vrdm belirtilrm vrdi adet olck gbi his agizda metalik tat kan soncu 84.81cikti yrn doktoryna gidecegm pihtlsma testi vrm dha cikmadi cikana kdr aspirin fln istcm bnde bu sfr ayni sylri yasarm die korkuo glio yda bos gebelk dis gebelik snra yk diorm bu sfr gzl olck fln gguslrm sizlamio sdce sisip iniolr idrr bulanik agzmdada metalik tat vr ins degrm yarin katlanmis olr 🙏😒
Gulay77 Ruhsuz ben hastanede çalışıyorum labaratuarda sonucum çıkar çıkmaz herkes duymuş biri de geldi diyo ki çok erken sen kendini heveslendirme hemen belki olmayabilir ne kadar düşüncesiz insanlar var ya sağlıkla kucağına alırsın inşallah demek yerine insanı sinir ediyorlar
Cansu34 Gulay77 Ne biçim insanlar salla onları En mutlu gününde vız gelir onlar Benim de 20 çıktı işte İki gün geçe ama ümitliyim Haftaya tekrar gidicem
Edapkdmr Gulay77 adet olmadığım ilk gün gittim kan verdim sonucum 21 çıktı 2 gün sonra gel dediler 2 gün sonra da 41 e yükseldi hamilelik var mı yok mu hiç bi şekilde bişey denilmedi aksine daha çok küçük belki tutunmaz dediler ve günlerdir içim kan aglıyo napıcam onu bile bilmiyorum kaldım iyice sen hastanedeymişsin bilirsin böyle durumları gebelik kaç haftalık olmuş oluyor
Ruhsuz Gulay77 tamamen cekemenezlik Baska acıklaması yok Rabbım daım etsın cnm sag salım kucagına almayı nasip eder İnsAllah