seraap benn canım kızım 7 aylık ben 3 aylık hamileyim , doktorum kilo da uyardı beni çünkü kilolu kaldım hamile , bunun dışında 38. Hafta da alacağını söyledi , kendimde de tez yoruluyorum sadece , içini ferah tut, bende ilk öğrendiğim de çok korktum napcam falan diye ama inşallah sağlıklı Doğum yaparım , ayrıca korunduğum halde oldu yani sürpriz oldu 😊