Huzur20 bende de bişey yok benimki cuma yine gel dedi çarşamba tam 40+0 a kadar gelmezse 3 seçeneğimiz var değerlendiricez birlikte dedi
1. Rahim ağzını muayene edip suni verecek
2. 41. Haftayı bekleyecek
3. Sezaryen olacak
Bunlar hakkında konuşuruz dedi