kocisininprensesi Huzur41 bencede detaylı ultrasona kadar bekle canım en garantisi ☺️ Gerçi 9 ay erkek ya da kız denilip tersi Doğum oluyor. Benim görümcemin oğluna 9 ay kız demişler 😂
Huzur41 kocisininprensesi 9 ay boyunca hiç mi anlamamislar erkek olduğunu 😁 ben deli olurdum valla doktorla nasıl kavga ederdim 9 ay ya koskoca zaman nasıl anlaşılmamış 😊
Reparista Gamzeciks evet ben de böyle duyuyorum canım ilk erkek dendiyse organı kordonla karıştırayorlarmış
Huzur41 kocisininprensesi İnsan hazırlığını ona göre yapıyor ama. Çok sinir bozucu bir durum hadi 6. Aya kadar dense anlarım da 9 ay o nasıl bir doktor. İşte doktor hastane falan çok önemli gerçekten ilgisiz doktorlar çok 😑
kocisininprensesi Huzur41 Van devlette yapmış sezeryana almışlar direk bi de 39 oldu demişler falan. Ben yoktum o zaman bilmiyorum tabi
Huzur41 kocisininprensesi anladım ama kötü bir durum yani normalde devlet hastaneleri bu kadr da ihmal etmezdi. Neyse ki doğurmuş en azından sağ salim 🤗