Sibelerz Huzur41 benim değişti 15+3 de kız denildi bacak arasını da görmüştük,19 da net erkek denildi.
Huzur41 kocisininprensesi aa hadi ya kesin denilip kız çıktı demek ama çoğu kişi de değişebiliyor. Yani gittiğim doktor yılların doktoru yaşlı biri ona gidenler mesela bana diyor ki o kız demisse kesin kızdır ama tabi yine emin olmak istemiyorum hayırlısı olsun 😊
kocisininprensesi Huzur41 bencede detaylı ultrasona kadar bekle canım en garantisi ☺️ Gerçi 9 ay erkek ya da kız denilip tersi Doğum oluyor. Benim görümcemin oğluna 9 ay kız demişler 😂
Huzur41 Ozderr İnşallah benimde değişmez canım bide bebek hareketliydi açtı yani bacaklarını doktor da o an yakınlaştırp direk kıza çok benziyor dedi ama değişen insanlar da oluyor ya insan o yüzden emin konuşamıyor 😊
Huzur41 Arasbebek-6 valla canım ilk hamilelik şimdi tekme atması bana çok güzel birseymis gibi geliyor yani ondan hevesleniyorum galiba 😁 büyüdükçe zaten çok çektirecek orasi kesin ama sabredicez mecbur napalim bebiş istediysek gelenlere katlanicaz 😃
Reparista Gamzeciks evet ben de böyle duyuyorum canım ilk erkek dendiyse organı kordonla karıştırayorlarmış
Huzur41 Nurperii Evet böyle büyük olduğunda değişenler var arkadaşım 6. Ayına kadar erkek biliyordu sonra kız olacağını öğrenmişti 2 kızında da aynı şey olmuştu 😁
Huzur41 Mutlubebegim ben yaptırdım 2li testi Perşembe günü sonuçları alıp doktorun yanına gidicem zaten o zaman yine bakar net birşey söyler inşallah 😊
Dderryaa Huzur41 sütümüz yararsa hemen kilo alırlar zaten 😂😂teyzmn oğlu kiloluydu teyzemn belinde sıkıntı kaldı 😂😂
Esra12345 Huzur41 canım ben özele gidiyorum ultrasonu 3 boyutlu her gittiğimde detaylı bebişi görüyoruz bize 12 de erkek dedi ama kesin değildi 14 te kesin kıza döndük en sağlıklısı 14 ten sonra söylenen oluyor
Huzur41 Esra12345 ben 13. Haftama girdim canım doktora gittiğimde 12+4 günlüktü öyle gördü doktor işte doktorun yanına gidene kadar 14. Haftama girmiş olucam bakalım o zaman da kız derse kızdır bence daha 😊
Glgn Huzur41 ben de tam 12 haftalıkken gittiğimde kesin olmamakla beraber bu bebiş kıza benziyor dedi 16. Haftada kesin kız bebiş dedi şimdi 17 haftalığız rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin cümlemize 🙏🥰
Huzur41 Dderryaa Herkeste kalmıyor ama ya. Ablam 2 çocuğunu da 4 buçuk ve 5 kilo doğurdu hiç birşeyi yok 😁
Huzur41 Askkokuluyavrum ah bide sabredebilirsem canım 😁 ama evet bildiğim kadarıyla 16. Hafta da bebek için net birşey söylemek doğruymuş