Mrvaklynr 250 civarına çıktı 1 hafta sonra gittim 160 düşmüş doktor kimyasal dedi eve gönderdi . 15 gün sonra ağır kaşık ağrısı ve kanama şikayeti ile doktora gittim sağ tüpüm patlamış iğne ile düşmedi ameliyata aldılar 😞 ihmalsizlil var . Bende o zaman hcg nedir dış gebelik nedir bilmediğim için doktoru dinleyip eve gittim